רואים אתכם ברמות

עפר גדנקן No Comments on רואים אתכם ברמות

מכבי שירותי בריאות מצרפת לשורותיה רופאת עיניים מנוסה שתספק שירות מקצועי בתחומי בריאות העיניים, לרבות בדיקות תקופתיות לסוכרתיים שמטרתן למנוע עיוורון. הצטרפותה של הרופאה החדשה לנבחרת הרופאים המומחים של מכבי בשכונת רמות, מבטאת את המחויבות של מכבי לסטנדרטים רפואיים מהטובים בעולם לתושבים • הכירו את ד"ר תמר ויינברג – מומחית לרפואת עיניים שמצטרפת לצוות מכבי במרכז הרפואי אלון שבקניון רמות.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שכונת רמות הולכת וגדלה כאשר אלפי חברי מכבי תושבי השכונה מקבלים את שירותי הבריאות של מכבי, וכחלק מגדילה זו מוסיפה מכבי רופאת עיניים חדשה שמצטרפת לצוות המומחים הנותנים מענה מיטבי בשכונה. רפואת עיניים נחשבת למבוקשת ומהווה מענה חיוני לשלל סיטואציות העלולות להתרחש, ולכן במכבי רואים חשיבות רבה בחיזוק צוות המומחים לבריאות העין ברמות.

כדי להקל על זמני ההמתנה ולהביא את הטוב ביותר עבור תושבי שכונת רמות בפרט והעיר ירושלים בכלל, התווספה לאחרונה לצוות המקצועי של המרפאה בשכונה הד"ר תמר ויינברג – מומחית לרפואת עיניים בעלת ניסיון. ד"ר ויינברג מוכרת וידועה בקרב תושבי השכונה, ולכן הבחירה בה הינה טבעית הודות למומחיותה וניסיונה הן בהיבט המקצועי והן בהיבט השירותי. במסגרת תפקידה, ד"ר ויינברג מבצעת גם בדיקות עיניים תקופתיות לסוכרתיים שנועדו למנוע עיוורון, וזאת באמצעות מעטפת רחבה של בדיקות מעבדה ו'כף רגל סוכרתית' המבוצעות במקום.

עם כניסתה לתפקיד, ד"ר ויינברג מצטרפת לצוות המומחים של המרכז הרפואי אלון בקניון רמות, רחוב גולדה מאיר 255. במקום ניתנים מגוון רחב של שירותים עם כארבעים רופאים מסביב לשעון. בין יתר השירותים, פועלים במקום בית מרקחת מרווח ומרפאת שיניים מקצועית.

במכבי שירותי בריאות ממשיכים את תנופת הפיתוח של שירותי הבריאות לטובת תושבי רמות. בתקופה האחרונה עמלים על הוספת והרחבת מערך הרופאים והרופאות במקום. רק בעת האחרונה התווספו מספר רופאים חדשים שמביאים איתם את בשורת המקצועיות, האדיבות והזמינות הבלתי מתפשרת, בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של מכבי.

מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' זאב רייכמן: "כחלק מהגדלת הצוות והבאת רופאים מומחים, מקצועיים ואדיבים, אנו גאים להביא למרפאה את ד"ר ויינברג, הנחשבת למומחית ברפואת עיניים. כמו אדיבותה – כך מקצועיותה. העיניים שלנו חשובות לנו ביותר, ולכן אנחנו עושים הכל על מנת להביא את הטובים ביותר שייתנו מענה יעיל ומקצועי לתושבים. אנו שמחים על הצטרפותה ועושים הכל על מנת להרחיב את השירות ולהוביל את שירותי הבריאות בשכונה".



0 תגובות